Informacije o sustavu prijavljivanja nepravilnosti u tvrtki OBO
Grupa OBO se obvezuje da će svoje poslove voditi u skladu s najvišim etičkim i pravnim standardima. Stoga će se svaka povreda Kodeksa ponašanja tvrtke OBO tretirati s najvećom ozbiljnošću.
Sustav prijavljivanja nepravilnosti tvrtke OBO treba djelatnicima, rukovodećem osoblju, poslovnim partnerima, kupcima i dobavljačima, itd. grupe OBO kao i svim potencijalno pogođenim osobama (svim fizičkim osobama) pri tome pružiti podršku da prepoznaju, prijave i otklone moguće krivo ponašanje unutar grupe OBO te da stavi na raspolaganje siguran kanal za prijave bez straha od represalija sa ciljem jačanja kulture usklađenosti i informacijske kulture unutar grupe OBO.
Ilegalno, nemoralno ili protuzakonito ponašanje ili ponašanje kojim se povrjeđuje kodeks ponašanja grupe OBO i koje pogođeni djelatnik ili pogođena osoba bez tuđe pomoći ne mogu sami spriječiti, treba se prijaviti osobi za kontakt koju je imenovala grupa OBO. Sustav prijavljivanja nepravilnosti, međutim, nije predviđen za to da se općenito žali na druge djelatnike ili da se iste općenito denuncira.
Sustav prijavljivanja nepravilnosti služi za primanje i obradu prijava kao i za zaštitu prijavitelja nepravilnosti kao i osoba koje im pružaju potporu od represalija uvjetovanih ovom prijavom. Sustav prijavljivanja nepravilnosti napose nije na raspolaganju za opće pritužbe ili opće upite. U tom slučaju obratite se našoj službi za korisnike:
Za Njemačku se pritužbe u skladu sa Zakonom o dubinskoj analizi opskrbnog lanca (Lieferkettensorgfaltspflichtengesetz (LKSG)) moraju uputiti na sljedeću adresu e-pošte: supplychain.complaints@obo.de.
Prijave se trebaju izvršiti samo onda kada prijavitelj nepravilnosti u dobroj vjeri polazi od toga da su činjenice koje priopćava točne. Prijavitelj nepravilnosti ne postupa u dobroj vjeri, ako mu je poznato da je prijavljena činjenica neistinita. U slučaju dvojbe činjenično stanje ne treba prikazati kao činjenicu, nego kao pretpostavku, ocjenu ili tvrdnju drugih osoba. Dojave u dobroj vjeri nemaju za posljedicu nikakve represalije.
Interne prijave prijavitelji nepravilnosti mogu predati sljedećim nadležnim mjestima:
Petra Beli
poslovna tajnica / uprava i osoblje
OBO Bettermann d.o.o.
Hrvatska
Gospodarska ul. 1B | 42202 Trnovec B.
e-pošta: beli.petra@obo.hr
telefon: +385 (0) 42 215 780
mobitel: +385 (0) 99 529 4272
ili,
Dr. Marcell Péter Helyes
OBO Bettermann Group of Companies
Compliance Officer International
Telephone: +36 (0)29 349-750
compliance@obo.de ili helyes.marcell@obo.hu
Prijave kršenja ne moraju biti ni u kakvom određenom obliku ili na nekom određenom jeziku. Informacije o povredama prijavitelji nepravilnosti mogu dostaviti i na materinskom jeziku zemlje iz koje potječu: nadležno mjesto pobrinut će se za prijevod i za komunikaciju na materinskom jeziku prijavitelja nepravilnosti. Prijave se mogu predati napose osobno, telefonskim putem u pisanom ili tekstualnom obliku (npr. u obliku pisma ili poruke e-pošte). Iz razloga pojednostavljenja postupka preporučamo predaju putem e-pošte. Kako bi bila zajamčena povjerljiva obrada poštanskih napomena, molimo Vas da koristite dodatak adresi: „POVJERLJIVO – OBO upozorenja“. U odgovarajućim nacionalnim pravnim propisima mogu se za prijave odrediti posebni formalni zahtjevi čije pridržavanje prekoračuje odredbe ovih smjernica. Prijava se može izvršiti i anonimnim putem.
Grupa OBO ispunjava svoje obveze prema važećim zakonima o zaštiti podataka, uključujući i Uredbu (EU) 2016/679 (GDPR) i nacionalne zakone o provedbi, i obrađuje sve informacije o prekršajima, neovisno o njihovoj istinitosti, posebno povjerljivo i u skladu s važećim zakonskim odredbama o zaštiti podataka.
Daljnje informacije o sustavu prijavitelja nepravilnosti naći ćete u Smjernici o prijaviteljima nepravilnosti grupe OBO.
Zahvaljujemo Vam unaprijed na Vašim upozorenjima.
Vaš tim
za prijavljivanje nepravilnosti
u grupi OBO